Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (15)

KDG (8)

AP (6)

VIVES (6)

Hogeschool West-Vlaanderen (5)

KBR (5)

KU Leuven (4)

Odisee (4)

PXL (4)

UCLL (4)

More...

Resource type

book (21)

digital (1)


Language

Dutch (22)


Year
From To Submit

2019 (22)

Listing 1 - 10 of 22 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Zo verkoop je alles : hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt
Author:
ISBN: 9789461263315 Year: 2019 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Ook jij kunt de Tesla worden onder de auto's, de George Clooney onder de acteurs, de Hema onder de rookworsten. Daarvoor hoef je maar twee dingen te doen: je merk begeerlijk maken en dit delen met de wereld. Te veel bedrijven zijn onbekend en onbemind. Laat jezelf zien en en stel je persoonlijke reclamemix samen met de praktische tools in dit luxe hardcover boek. Ontdek wat werkt voor jou en je merk, en verover de wereld. Zo helpt dit boek niet alleen jou, maar ook alle mensen die je producten en diensten graag zouden willen kopen. Iedereen wordt gelukkig van reclame.Erwin Wijman is Nederlandse bekendste marketingdeskundige en schreef veelgelezen boeken over marketing, waaronder Vlinder in de boksring, De bedrijfsnamenfabriek en Wat je rijdt ben je zelf. Bron : http://www.bol.com


Book
Hoe verzinnen ze het? : Bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord
Author:
ISBN: 9789492493491 9789492493484 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Maven Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Foutje, bedankt' • "Melk. De witte motor' • de supermarktmanager van Albert Heijn • "Even Apeldoorn bellen' • "Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje' • "Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend' • "Niet omdat het moet, maar omdat het kan' • de zwanen van KLM • Het zijn stuk voor stuk reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders kennen en die zich verankerd hebben in onze cultuur. Hoe verzin je die en wat maakt ze zo sterk? Jaap Toorenaar vroeg het ruim 50 bedenkers van roemrijke reclames. Ze vertellen openhartig over hun gepuzzel en gepieker, over de (dwaal)sporen die ze bewandelden en over de eerste reacties van hun opdrachtgevers; er klonk niet altijd applaus voor hun idee. Hoe verzinnen ze het? biedt de lezer waardevolle lessen over herinneringswaarde en overtuigingskracht, een unieke kijk achter de schermen van de reclame wereld en bovenal veel leesplezier.


Book
Creative Belgium Awards : the book 2019 : the best of Belgium's creative work in advertising, design, and digital communication
Authors: ---
ISBN: 9789401461801 Year: 2019 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Creative Belgium reikt voor de 36ste keer awards uit voor de beste campagnes rond advertising, design en digitale communicatie. Dit boek verzamelt de strafste creaties gemaakt door Belgische creatieven, van bedenkers over designers tot producers.Laat je inspireren door de meest kleurrijke, originele, grappige en uitdagende werken die je ongetwijfeld niet onberoerd laten. The book is een jaarlijks eerbetoon aan de kracht van onze internationaal gerenommeerde reclamegoeroes.Bron : http://www.acco.be


Book
Keep going : 10 manieren om creatief te blijven in goede en slechte tijden
Author:
ISBN: 9789401459242 Year: 2019 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Austin Kleon geeft een nieuwe boost aan je creativiteitIn Steal like an artist en Show your work! toonde Austin Kleon hoe iedereen creatief kan zijn en hoe je die creativiteit met de wereld kunt delen. In zijn nieuwe bestseller leer je aan de hand van tien verrassende inzichten hoe je in een wereld vol afleiding creatief kunt blijven doorgaan.Keep on going is een boek voor iedereen die een zinvol en productief creatief leven wil leiden en die af en toe eens vastloopt. Onthoud: leven is kunst, geen wetenschap. Iedereen heeft zijn eigen kijk op dingen. Neem wat je nodig hebt en laat de rest liggen.Keep going en take care of yourself.Elke dag is groundhog day.Een gewijde basis creëren.Vergeet de titel. Ga aan het werk.Maak geschenken.Het gewone + extra aandacht = het buitengewone.Dood de kunstmonsters.Je mag van mening veranderen.Bij twijfel, ga opruimen.Demonen haten frisse lucht.10.Onderhoud je tuin.Bron : http://www.lannoo.be


Book
True storytelling : geloofwaardigheid als marketingtool
Authors: ---
ISBN: 9789089654601 Year: 2019 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt. In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing.


Book
Merken bouwen met content : het langverwachte huwelijk tussen reclame en content
Author:
ISBN: 9789090324036 Year: 2019 Publisher: Place of publication unknown Bernotai Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De kleine Google Ads voor dummies
Author:
ISBN: 9789045356235 Year: 2019 Publisher: Amersfoort BBNC Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het adverteren in de zoekmachine van Google is een belangrijk onderdeel van elke succesvolle onlinemarketingstrategie. Het Google-netwerk is dé plek op het internet om meer bezoekers, merk- en naamsbekendheid, leads en verkopen te genereren. 'De kleine Google Ads voor Dummies' staat boordevol tips om beter zichtbaar te adverteren in Google met Google Ads. Voorkom beginnersfouten en start meteen met Google Ads-campagnes die zichzelf terugverdienen.Lees hoe je al het moeilijke werk uit handen kunt geven aan Google en ontdek hoe je op basis van uitgebreide rapportagemogelijkheden en analyse van de resultaten de juiste doelgroep nog beter kunt bereiken.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Marktonderzoek : methoden en toepassingen
Authors: ---
ISBN: 9789043036252 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In Marktonderzoek wordt de methodologie van het onderzoek (gegevensverzameling en -analyse) op heldere en toegankelijke wijze uitgelegd. Er wordt ruim aandacht besteed aan de toepassing van de technieken op specifieke marketingproblemen, zoals onderzoek bij nieuwe producten, klantensatisfactie en segmentatie. Elke techniek wordt uitgelegd aan de hand van duidelijke voorbeelden en inspirerende cases uit de marketing- en marktonderzoekspraktijk.Het boek bestaat uit vier delen. Het eerste deel besteedt aandacht aan belangrijke definities en elementaire methodologische overwegingen. Het tweede deel gaat dieper in op technieken van gegevensverzameling. In het derde deel komen technieken van gegevensanalyse aan bod. Het vierde deel is meer toepassingsgericht en behandelt onderzoeksprocedures voor een aantal vaak voorkomende marketingproblemen.Nieuw in deze editieIn de vijfde editie van Marktonderzoek is elk hoofdstuk geactualiseerd en zijn er belangrijke marketingtrends toegevoegd, zoals persona?s, customer journey, neuromarketing en social media. Ook is er een hoofdstuk aan het einde toegevoegd waarin alle marktonderzoekmethoden toegepast worden door middel van een casus.Om de theorie nog verder aan de praktijk te koppelen zijn er veel nieuwe cases en aansprekende voorbeelden toegevoegd. Ook is de digitale leeromgeving MyLab beschikbaar bij deze editie. Hierop kunnen studenten bijvoorbeeld aan de slag met extra cases, opdrachten en een begrippentrainer.DoelgroepMarktonderzoek is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is dit boek zeer geschikt als leidraad voor marktonderzoekers en marketingverantwoordelijken bij het uitvoeren en leiden van onderzoek.Bron : http://www.pearson.nl


Book
Hoe medewerkers merken maken : de rol van medewerkersgedrag in merkmanagement
Author:
ISBN: 9789076802787 9076802785 Year: 2019 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Medewerkers belichamen een merk en geven het merk vaak een menselijk gezicht. Waar we in branding vaak concentreren op massamedia campagnes of sociale media presence, komt het merk veelal tot leven wanneer medewerkers zich er ook naar gedragen. In deze publicatie onderzoekt SWOCC door middel van focusgroepen hoe medewerkers middels hun gedrag bijdragen aan het merk.Veruit de meeste gevallen verlopen via een script waarbij medewerkers aan verwachtingen voldoen door een rol te spelen. Echter, juist in ongewone situaties kunnen medewerkers het merk versterken door te improviseren en verwachtingen te overtreffen. Daarom behelst behavioral branding enerzijds het ?laden? van merkwaarden en het internaliseren van een rol, maar anderzijds kan empowerment ervoor zorgen dat medewerkers het verschil maken door hun extra-rolgedrag.Bron : http://www.swocc.nl


Book
Ons bakboek : meer dan 300 heerlijke recepten
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789401460439 Year: 2019 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het basisboek voor bakken: compleet vernieuwd. Niets zo heerlijk als zelfgebakken taart, koekjes, cake of biscuit. En thuiskomen in een huis met de geur van versgebakken brood is altijd een waar genot. Trouw aan het opzet van de vorige edities wil deze derde en volledig herwerkte versie van Ons Bakboek - het kleinere zusje van het alombekende Ons Kookboek® - een basishandboek zijn voor de thuisbakker. Met duidelijk en eenvoudig geschreven recepten, stap-voor-stap beschrijvingen en aantrekkelijke foto's. Begin al maar te watertanden!

Listing 1 - 10 of 22 << page
of 3
>>
Sort by